آیا بیمار CKD با کراتینین 2.3 و GFR 53 نیاز به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با کراتینین 2.3 و GFR 53 دیالیز نیاز دارید؟ این سوال را از یک بیمار، من می دانم که آن را نیز در رابطه با بسیاری از بیمارانی که در وضعیت مشابه می باشد، بنابراین من این متن به اشتراک گذاشتن اینجا و امید آن می تواند به شما کمک کند.

از سطح کراتینین 2.3 و GFR 53، ما می توانیم می دانیم که این بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. در این مرحله عملکرد کلیه بیمار شده است در برخی از برخی از آسیب دیده اما نه بسیار جدی، در آنجا باقی مانده 53٪ از عملکرد کلیه ها می تواند موثر کار می کنند. بنابراین، این مرحله بسیار مهم برای بیماران است، اگر آنها می توانند درمان به موقع، آنها ممکن است شانس برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد. اگر نه، آنها ممکن است به مرحله بعد (مرحله 4) قرار می گیرند، پس از آن، آنها هیچ انتخاب دیگری جز پذیرش دیالیز. حتی ما این را بدانید، هنوز هم وجود دارد برخی از بیماران به مرحله بیشتر منجر شود. چرا؟ از آنجا که آنها می تواند به درمان مناسب می کنید، حتی آنها نمی دانند چه درمان مناسب برای آنها است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان موثر در درمان CKD ثابت، آن است که توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی را اختراع کرد. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود kidneys'micro گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده را به طور موثر.

بنابراین برای بیماران CKD با کراتینین 2.3 و GFR 53، که آنها لازم نیست برای دریافت دیالیز.

برای اطلاعات بیشتر در مورد CKD و یا دیالیز، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا بیمار CKD با کراتینین 2.3 و GFR 53 نیاز به دیالیز





:: برچسب‌ها: کراتینین 2 , 3، GFR 53، دیالیز، آیا بیمار CKD با کراتینین 2 , 3 و GFR 53 نیاز به دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: